18.1.13

Perubahan

Antara perkara yang rakan di pejabat katakan pada aku sejak balik semula ni adalah sekarang menjadi pendiam. Entah aku rasa sama sahaja. Mungkin sejak balik ni, aku jarang ke bilik atau kubikel orang lain yang menyebabkan orang menganggap aku menjadi pendiam.
Selain pendiam, aku jarang tersenyum, menyebabkan orang melihat aku amat garang dan sentiasa dalam keadaan marah.
Bos -bos pun merasa benda yang sama. Siap komen lagi, "hang senyap aje sekarang".
Bila difikirkan balik ada betulnya juga kata-kata mereka itu.
Mungkin aku perlu ambil masa semula sebelum keadaan jadi seperti dulu

2 comments:

Fangs said...

Time heals all wounds. Inshaallah.
Tenang2 ya.

Jangan lupa ukirkan senyuman saban hari. It'll become a habit. ;)

No Surprises said...

fangs,
time will not heal anything actually.
it will only make u forget about it for awhile