16.5.11

Blogger down

Ini adalah rentetan jawapan dalam formspring aku masa blogger down Jumaat lepas. Jawapan formspring aku akan di autopublish dalam blog tapi disebabkan ada masalah tak masuk plak.


Apa perubahan yang kau nak buat kalau kau dilantik jadi PM Malaysia?

1. aku nak letak jamban dalam komuter
2. aku nak buang perkataan 'Melayu" dalam nama Keretapi Tanah Melayu. Aku rasa sebab ada nama Melayu ni la Komuter tak pernah on time. Janji melayu katanya. Servis pula macam gampang. Ala macam servis-servis kedai makan melayu atau kontraktor melayu kelas F.


if geram kat anak boleh lempang2 tak?

boleh. Ikut kau la anak kau. Anak aku, aku malas nak lempang. Dulu aku pernah lempang adik aku, bengkak muka siap tersungkur. Aku saspek tangan kiri aku ni ada setan bergayut.Sebab tu power lain macam.
Kalau aku lempang anak aku yang kecik ni, paling koman aku rasa pekak terus telinga kanan.


Perniagaan MLM antara Herbalife, Monavie dan Usana, manakan yang lebih baik? Ada kawan2 yang pernah berjaya di dalam MLM berikut tak?


Aku tak tau dan tak pernah ambil kisah dengan MLM. Kawan-kawan aku tak pernah yang berjaya dengan MLM. setakat yang aku ingat dalam 5 orang kawan aku kene extend 2 sem sebab buat MLM, xdatang kelas. Pegi menipu melayu sana sini. Siap pancing dengan kereta besar. Last-last sebelum aku grad dia masuk balik naik kapchai.
Sudah tentu kene bahan dengan aku. Memang fuck off!


What's the best way to relax after a long day?

Formspring question of the day

Sleep!

No comments: