4.7.11

Random Pic

Apa yang anda dapat lihat di gambar ini?
Perasan tak ada satu line panjang kat sebelah kanan.
Ini adalah trend di Malaysia. Dah elok-elok jalan tu di turap cantik. Lepas tu korek. Letak paip, tukar paip, pasang kabel.
Lepas tu bila tampal balik macam haram. Konfem mendap.
Gambar ini di rumah mak aku di Cheras. Sepanjang 3 kilometer jauhnya kesan tampal ini. Bawa kereta pun macam orang gila sebab nak mengelak dari masuk dalam ruang yang mendap tu.

No comments:

Benda Aku Benci 20 : Humble Brag

Bila dibuat secara berpada-pada its fine. Bila nowadays people are overdoing it and most of them feels it ok to do it on daily basis, for ...