4.8.11

# hashtag

Sesiapa pengguna twitter akan paham dengan penggunaan hashtag #.
Aku pernah buat satu entri kenapa aku gemarkan twitter kerana update trafik amat pantas bagi orang yang macam aku.
Sejak kebelakangan ni aku cukup suka membaca #sajatanya. Amat menghiburkan hati kerana soalan yang ditanya kadang kala amat tidak kita jangka.
Masalah twitter ini adalah server yang tidak besar menyebabkan tidak banyak tweet disimpan dalam timeline jika dibandingkan dengan facebook. Walaubagaimanapun twitter bagi aku masih terbaik. Facebook already getting lame.

2 comments:

TANPANAMA said...

saya pengguna baru xtau sgt menatang tu..

No Surprises said...

puan baca fungsi hashtag kat link yg sy letak dalam entri ni. Usually kita nak baca benda2 yang terkini yg menjadi sebutan dalam masa tu di twitterjaya guna hashtag tu.