15.2.16

Powerman Short Simulation

Kesempatan di cuti raya cina lepas, aku dan kawan-kawan test route Powerman Short.  Dalam 6 orang join pada hari tu bermula dalam pukul 6.30pg hingga jam 9.30pg. Bagi aku route ni sedap untuk sesiapa yang ada speed dan fitness. Sebab untuk lari tak jauh sangat dan kurang berbukit. Untuk basikal pula, bukit yang tinggi hanya bukit bulu dan rolling dari turun bukit tu amat membantu untuk cepatkan kayuhan. 
Cut off time untuk Powerman ni aku tak jumpa dalam website cuma cut off event dalam 6 jam. Bagi aku masa amat mencukupi terutama bagi kenderaan berat macam aku. kah kah kah.
Aku sendiri tak register bagi event ni disebabkan masalah bajet tak cukup.Cuma kalau ada terjumpa bib dengan harga berpatutan aku berminat juga. Doa-doakan rezeki ada nanti.
Gambar kredit drpd Tedd Izran, jurugambar tak rasmi merangkap bakal atelit Duathlon Powerman pada 6 Mac nanti.





No comments: