19.10.12

Kerja Gila

Esok aku akan buat gila. Benda yg aku xpernah buat sblm ni sbb aku selalunya very calculative dgn sebarang hal yg berkaitan diri. Esok malam aku akan ganti member, Yuth untuk lari Putrajaya Night Marathon dalam kategori Half Marathon. Half marathon jaraknya 21km. Target aku sbnrnya nak try msk event jarak jauh mcm ni dalam bulan 6 tahun depan, tapi entah kenapa tiba2 nak buat kerja gila.
Dengan 2 minggu tanpa senaman,takde mileage, makan banyak, kuat tidur, aku buat kerja gila masuk larian ni. Apa yg aku harapkan hati aku dapat bawak kaki aku dan badan untuk habiskan larian ni.
Doakan selamat mula dan tamat, selamat dari sebarang kecederaan singkat atau jangka panjang disebabkan ahad pagi aku akan bertolak ke Akademi Bomba di Kuala Kubu Baru untuk jalani modul Bomba selama seminggu.
Lets go!


1 comment: