5.11.12

Botak

Isteri aku tak suka aku botak. Sejak dari kecik pun aku xpernah botak. Cuma sekalimsaje waktu habis degree dulu sebab dah bernazar, kalau dapat habiskan juga final projek dalam sem tu, aku nak botakkan kepala.

Kepala dibotakkan dan pada waktu tu, isteri aku yg msh awek aku cukup tak suka. Macam potato head katanya. Aku sendiri bukan kurang minat nak botak.mungkin xkena dengan muka.

Bila msk kursus 6 bulan ni,masa modul wataniah sebulan semua diwajibkan botak. Aku buat dan teruskan seperti biasa.

Bila kejadian tu berlaku, aku rs memang kehilangan dan pada waktu tu aku rs untuk setiasa mengingatkan aku kepada arwah, aku perlu botakkan kepala.

Entah kenapa botakkan kepala mengingatkan aku pada arwah dan atas dasar itu, aku berniat untuk kekalkan botak hingga tamat 6 bulan nanti.
Aku xmengharapkan isteri aku memahami sebab aku botak tapi kadangkala kita perlu buat sesuatu yg perlu kita buat. So botak is the way till 21 december 2012


No comments: