17.3.15

Penang International Triathlon Duathlon 2015 : Race Kit and Finisher Medals

Race kit colloction di buat di Prangin Mall. Disebabkan aku pada masa collection masih belum sampai jadi Rizal tolong ambilkan bagi pihak. Terima kasih kepada Rizal. Xla terkejar- kejar. Jalan kat Penang jam gila di waktu puncak. 
Kata Rizal, ms collection sangat mudah dan hassle free kejap aje dapat.




Racekit meliputi sling bang Compressport, event T-shirt, satu energy gel, satu booklet dan race bib.
Sling bang tu berguna untuk transport barang yang kita gunakan utk event dari kereta ke tempat transition.





Baju event jenis Dri-Fit jadi ok la memang sesuai. Material dia agak kasar sket jadi aku xleh guna masa berlari takut ada yang melecet. Utk yang tertanya apesal no plat macam gambar kat atas tu sampai ada 4, setiap plat tu ada lokasi yang kene diletakkan.
Pertama yang besar skali race bib. Letak di badan ada timing chip di belakang. Yang kedua besar letak di seat post basikal. yang kecik bawah tu satu ditampal di helmet dan satu lagi dipakai kat pergelangan tangan.
Ni 1st time aku msk event yang kene guna kat pergelangan tangan.
Tolong jangan tanya kenapa dah ada perkataan veteran kat situ. Isu sensitif.



Finisher medal ni pula sebenarnya adalah kesinambungan dari dua tahun sebelum. Maknaya boleh dicantumkan sebelah-sebelah. Ini kali terakhir event ni akan di jalankan, Jadi tahun depan xdak lagi. Bagi participants yang msk 3 tahun berturu-turut akn dapt medal holder free dari penganjur. 



Baju Finisher T ni aku kurang berkenan walaupun ini kali pertama dan terakhir (sebab tahun depan dah xde event ni) diorang bagi. Aku tak berkenan sebab baju cotton. Tapi takpe terima aje orang nak bagi dari langsung tak dapat apa-apa.


No comments: