18.11.15

Lagi Kisah Podium : DOE MTB Eco Ride 2015

Ini merupakan kisah yang tertangguh. Event berlangsung 24 Oktober 2015. Hari ni baru teringat nak tulis. Kisah podium ni yang pasti bukan kisah aku. Kisah aku podium tak mungkin ada. Kenderaan berat mana bleh podium. Lebih-lebih lagi kat trail MAEPS ni yang penuh dengan bukit bukau yang buat aku kepenatan masa saja kayuh kat sana dalam 2 minggu sebelum event.
Kisahnya dah jadi kebiasaan aku rasa pasal podium ni mesti produk dari Sungai Mahang. Mesti ada magic kat Sungai Mahang ni yang menghasilkan atlit berprestasi tinggi. Tahniah aku ucapkan kepada Ipin atas kejayaan no 8 bagi kategori men veteran pada event ni. Memang hebat. Tak dapat disangkal lagi kehebatan yang ada. Baru atau lama mengayuh bukan penentu tapi kesungguhan dalam kayuhan yang akan membuahkan kejayaan.
Tahniah moga terus naik pentas lagi di masa akan datang.



No comments: