27.6.16

Larian Hari Keputeraan Sultan Nazrin Shah 2016 : Registered

Event ni bagi aku penuh drama. Pada 2014, aku memang nak masuk tapi tak sempat register. Keluar pula pada tahun 2016 aku terus register. Seminggu sebelum event kene cirit birit dan diikuti dengan gastrik selama sebulan. Terus DNF. Nasib baik ad akawan tolong bantu amikkan racekit. Tu pun sampai sekarang aku tak amik lagi kat dia. Sorry Anafiah. aku asyik lupa je bila kat Putrajaya tu.
This year macam biasa nak pastikan diri ni kembali semula untuk mencuba lari kat sana. Tarikan utama adalah lari di bandar diraja. Selain dari tu fee juga amat murah (walaubagaimanapun stp tahun naik RM5 kalau xsalah) dan yang paling penting sebab review yang menarik dari peserta yang masuk tahun lepas.
Event dah register. Harap misi berlari kat sana akhirnya tercapai pada tahun ini.


Jumpa nanti pada 13 November 2016.

1 comment:

Anonymous said...

Last year punya event memang besh... this year dah open utk register :) jumpa di kuale 12 November nnt hoho