6.9.15

1st Twinster Women MTB Jamboree 2015 : Podium juga

Ayat2 dibawah merupakan ayat yang ditaja oleh Rizal Cancel.
Sampaikan salam tahniah pada amrina. Moga terus sukses di masa2 mendatang.
Terus berusaha dgn gigih mengasah bakat serta kudrat yang di anugerahkan oleh Nya.
Aku hanya mampu berlinang air mata gembira melihat kejayaan yg di ukir satu demi satu oleh STC TBS.
Berharap agar aku jua menjadi sekuat mereka di hari depan.
Amrina no 3 untuk kategori bawah 18 tahun utk jamboree ni. Pencapaian yang amat baik untuk jamboree pertama.
Aku cuma nak kata satu perkara je. Org Sungai Mahang ni mmg power2. Asyik naik podium je. Aku harap pasni Amrina teruskan training kejar podium utk event lain plak.
Kategori perempuan jarang dipandang penganjur. Mostly ada women open aje.   Disbbkan event ni khas utk wanita jadi ada banyak kategori.
Aku harap penganjur mula tambah kategori utk wanita. Selain buat event, aku rasa development junior kene jaga. Jadi dgn buat kategori bwh 18 ni mmg sesuai nak develop dan naikkan semangat orang muda.
Tambah kategori utk wanita dan pastikan ada kategori junior utk lelaki dan perempuan utk setiap event aku yakin akan majukan aktiviti MTB ni.

No comments: