14.5.20

Belasungkawa : Garmin Fenix 2

Previously aku pernah tulis di mana Garmin Fenix 2 aku pernah rosak, mati dan kembali semula selepas dibaiki oleh kawan aku. A year selepas repair malangnya ia kembali mati. Aku hantar balik dan didapati possibility kerosakan disebabkan oleh motherboard. Since ia telah obselete aku decide beli jam baru Garmin Forerunner 245.


Baru kelmarin aku ambil semula jam ni dari kawan aku. Try pakai dan by comparison jauh beza F2 dgn FR245. F2 lebih tebal dan lebih besar. Sebab tu aku rasa lain sungguh bila pakai FR245 ni. Sayang sungguh bila tengok F2 ni. tapi apa boleh buat masa dah time. Tq for your service. Dulu siap jatuh bersagat atas jalan raya pun masih functioning. Amat lasak. Tak takut nak guna dalam trail atau aktiviti lasak lain. 

Jam yg skrg beli2 siap terus letak screen protector dan case takut calar cermin dan body. Harga dulu pun murah je. Goodbye F2. U have been a good servant.


No comments: